lunes, 9 de febrero de 2015

Adiós LDoll

Adiós Ldoll y no por decisión propia, acaban de sacar este comunicado:

Many of you are asking us the dates of the next Ldoll Festival. After all, time flies, and we are already in February!
We have only one goal: to make each event bigger than the previous one. Ldoll Festival has done growing constantly, and we hope you feel it has been getting better. Ldoll Festival 5 was a great success, but we are determined to go one step further for Ldoll Festival 6!
Ldoll Festival 6 will take place in Lyon, France in October 2016.
We have chosen to postpone the next edition to 2016 in order to prepare new surprises for you. Ldoll Festival will come back with a bigger exhibition room, with more space dedicated to Pullips than previously, and it will also be open to more types of dolls.
You have trusted us since the beginning of our unique European doll show, and we hope you will follow us in Ldoll’s next adventure.
More details and information will come in the following months.
We promise that Ldoll 6 is going to be the most unique event you have never attended!!! Stayed tuned and thank you for your patience!!!




Vale, después de este momento de dolor (por que a Seguchi y a mi nos apetecía muchísimo ir, tanto que ya estabamos mirando alojamiento), me pongo a pensar por que han hecho esto. Más espacio siempre esta bien, pero eso de meter otros muñecos me chirría.

Si veis mis fotos del Ldoll 2013 que fue al que fui, había varios stands de Pullip-blythe y derivados, es decir, no eran unos desconocidos y también había algunas monster high (cosa que se ha multiplicado en la edición del 2014 como he podido ver en las fotos), así que no entiendo la lógica de meter de manera más directa otras muñecas. Si quiero pullips, iré a un evento de pullips, si quiero Barbies, a uno de Barbies y si quiero BJD ¿tengo que tener un evento mixto? La gracia del Ldoll es precisamente que, aunque había en minoría otros muñecos, era mayoritariamente de BJD.

Mirandolo por el lado bueno, más dinero para la wishlist xD que tengo que hacer otra entrada hablando en profundidad del tema, ya que seguramente mañana, cometa una locura a 3 plazos junto con Seguchi xD

No hay comentarios:

Publicar un comentario